Aizejošais Mercedes GLE Coupe parādījās pamatmodeļa dzīves cikla vidū un atšķīrās no tā ar pilnīgi oriģinālu virsbūvi: pat priekšējai daļai bija savs dizains un unikālas detaļas. Bet ar otrās paaudzes krosoveru viss ir savādāk. Jaunā GLE kupejai līdzīgā versija tiek prezentēta gadu pēc standarta modeļa, un dizaina ziņā tā ir vienota, bet ir kāda īpatnība. Ja paaudzes maiņas laikā “lielā” GLE riteņu bāze palielinājās par 80 mm, tad Coupe pieaugums bija tikai 20 mm (līdz 2935 mm). Kā ziņo izstrādātāji, tas tiek darīts par labu sportiskākam braukšanas raksturam. Salīdzinot ar iepriekšējo modeli, jaunais Coupe ir par 39 mm garāks (4939 mm) un 7 mm platāks (2010 mm). Salīdzinot ar parasto GLE, kupejai ir nolaists jumts un palielināts vējstikla slīpums. Kupejas formas GLE interjera dizains gandrīz neatšķiras no «pilnvērtīgā». Ja vien pamata konfigurācijā jau nav uzstādīti sporta sēdekļi, un priekšējam panelim ir mākslīgās ādas apdare (parastajam GLE šīs ir papildus opcijas). Plašais panelis ir paredzēts instrumentu displejiem un MBUX multivides sistēmām, kas diognālē ir 12,3 collas. Aizmugurējā rinda ir paredzēta trim pasažieriem, un tās muguras daļā ir sadalīta proporcijā 40:20:40. Bagāžnieka tilpums “zem aizkara” ar paaudzes maiņu ir simboliski palielināts no 650 līdz 655 litriem, bet maksimālā ietilpība ir pieaugusi vairāk (no 1720 līdz 1790 litriem). Tikpat svarīgi ir tas, ka piekto durvju slieksnis tagad ir par 60 mm zemāks: lietu iekraušana bagāžniekā ir kļuvusi ērtāka. Līdzīgi kā “parastajam” GLE, arī kupejas formas krosoverim var būt trīs piekares iespējas. Pamatnes šasijai ir atsperes, otrais līmenis ir Airmatic pneimatiskā piekare, un vismodernākā versija tiek saukta par E-Active Body Control. Šī ir aktīva hidropneimatiskā piekare, ko darbina 48 voltu elektriskā sistēma un kas katru riteni spēj vadīt atsevišķi. Sākotnējā gamma ietver tikai trīs modifikācijas, no kurām divas ir aprīkotas ar 2,9 litru OM656 līnijas sešcilindru biturbo dīzeļdegvielu. GLE 350d versijā šis motors nodrošina 272 Zs jaudu un 600 Nm. Un GLE 400d variantam tas tiek palielināts līdz 330 ZS un 700 Nm. Transmisijai ir deviņu ātrumu automātiskā 9G-Tronic un četru riteņu piedziņa (ar sajūgu uz priekšējās ass). Trešā modifikācija ir Mercedes-AMG GLE 53 Coupe, kuru var identificēt pēc raksturīgā radiatora režģa ar vertikāliem stieņiem un citiem AMG dekoriem. Motora atgriezeniskā jauda — 435 ZS un 520 Nm ar maksimālo vilci, kas jau ir pieejama no 1800 apgr./min. Turklāt ir hibrīda EQ Boost sistēma, kas ir startera ģenerators, kas atrodas uz kloķvārpstas “astes” un kuru darbina 48 voltu elektriskā sistēma. Motors rada 22 Zs jaudu un 250 Nm, palīdz pirmajās paātrinājuma sekundēs, kā arī var ātri iedarbināt benzīna motoru kā daļu no starta-apturēšanas sistēmas. Paātrinājums līdz 100 km / h notiek 5,3 s, maksimālais ātrums — 250 km / h. AMG versijai ir deviņu ātrumu automātiskā pārnesumkārba AMG Speedshift TCT 9G ar griezes momenta pārveidotāju, četru riteņu piedziņu ar sajūgu un lielākām bremzēm. Standarta AMG Ride Control + piekare ir aprīkota ar pneimobaloniem, un “hidropneimatiskās” sistēmas vietā tiek piedāvāta papildaprīkojuma AMG Active Ride Control šasija, kurai ir aktīvas pretslīdes joslas, kas darbojas no 48 voltu tīkla. Protams, vēlāk parādīsies arī citas benzīna versijas, ieskaitot ar V8 motoru, kā arī tiek ziņots par pilnvērtīgu uzlādējamu hibrīdu. Jaunā Mercedes GLE kupeja savu pasaules pirmizrādi svinēs septembrī Frankfurtes autoizstādē, bet pārdošanu plānots sākt 2020. gada pavasarī. Ražošana notiks Daimler rūpnīcā Amerikas Tuscaloosa (Alabamas štatā), kur tika izgatavotas visas ML / GLE modeļu paaudzes.